Ghid Adsense: Cum sa faci bani pe net cu Adsense din reclame

Am testat acest proces şi pot spune că a funcţionat. Nu pot spune că a funcţionat foarte bine pe acest blog deoarece cu greu am reuşit să ajung la pragul minim de 100 de dolari pe care îi pot primi direct în contul bancar.

Pe piaţa din România este destul de greu de făcut bani din Adsense, dar nu este imposibil. Poate fi o metodă care să susţină alte metode de făcut bani dintr-un site precum: Marketing afiliat sau scrierea de advertoriale plătite.

Adsense-ul în schimb merge foarte bine pentru piaţa .com (în engleză) şi doar dacă îl faci într-un mod inteligent.

Mai jos găseşti paşii exacţi despre cum să îţi instalezi şi cum sa faci bani pe net cu Adsense din Reclame.

Ghidul este foarte lung, are peste 4000 de cuvinte. Eu îţi sugerez să-l analizezi cu multă atenţie şi dacă doreşti, să-l adaugi în bookmark.

Din câteva am găsit pe internet, este cel mai lung ghid cu privire la cum sa faci bani din Adsense şi cum să-l instalezi.

Cum sa faci bani pe net cu adsense

Am făcut şi un mic cuprins a ghidului:

Cuprins Ghid Adnsense:

  1. Ce este Google Adsense
  2. Cum functioneaza procesul Afiliat – Advertiser in Adsense?
  3. Ce nu înseamnă Google Adsense?
  4. Crearea contului de Google Adsense
  5. Cum aloc spatiu de publicitate pe site-ul meu
  6. Tipurile de anunţuri regăsite în Google Adsense
  7. Sfaturi privind poziţionarea reclamelor
  8. Cum se realizează plata pe Google Adsense
  9. 2 videouri care te vor ajuta să înveţi mai multe despre Adsense

Ghid Adsense: Cum sa faci bani pe net cu Adsense din reclame

[divider top=”no” size=”2″ margin=”5″]


Ce este Google Adsense?

Sistemul Google AdSense, alături de Google Adwords, este cel mai mare program de promovare din lume care se învârte în jurul motorului de căutare Google.

Este considerat un  intermediar între companiile online care vor să-şi promoveze serviciile/produsele şi deţinătorii de site-uri/bloguri care au posibilitatea să ofere anumite spaţii de publicitate în schimbul unei sume de bani pe bază de performanţă.

Cum functioneaza procesul Afiliat – Advertiser in Adsense?

Înainte să aflaţi cum funcţionează, trebuie să ştiţi diferenţa dintre advertiser şi afiliat în adsense.

Advertiser = companie online care doreşte să se promoveze online prin Google Adwords.

Afiliaţi = bloggeri/site-uri (tu) care ai un site şi doreşti să promovezi anumite companii contra cost. Acest proces se realizează prin Google Adsense.

Pentru ca un adsertiser să se promoveze la tine pe blog, el trebuie să realizeze anumite campanii de promovare în Google Adwords şi să seteze anumite opţiuni de direcţionare care să fie legate de blogul tău.

Advertiserul stabilește un buget lunar și decide suma maximă pe care sunt dispuși să plătească de fiecare dată când cineva face click pe anunțul lor. Daca nimeni nu face click pe reclamele lor, ei nu plătesc.

Agenții de publicitate au posibilitatea să aleagă site-urile unde vor fi afişate anunţurile lor după următoarele criterii:

  1. Cuvintele cheie predominante pe blogul respectiv;
  2. Subiectele care sunt abordate pe blogul respectiv;
  3. Interesele consumatorilor. Ex. Doresc ca anunţul meu să apară pe toate site-urile unde sunt mulţi iubitori de animale, sau site-uri unde să-i găsesc pe toţi cei care joacă la pariuri;
  4. În funcţie de vârstă şi sex;
  5. Direct pe un website anume. Un advertiser poate să facă o campanie în care toate anunţurile să apară direct la tine pe website. Este strict alegerea lui.

Însă de cele mai multe ori adevertiserul nu alege site-urile pe care aceste anunțuri urmează să apară anunţul. Este o opțiune, dar cele mai multe agenții de publicitate nu o ia în calcul, preferând în schimb să influențeze plasarea în general prin utilizarea de cuvinte cheie și prețul ofertei.

Ei se bazeaza pe Google să se uite la toate site-urile relevante din rețeaua sa de conținut AdWords și să decidă care sunt cele mai bune site-uri pentru a rula anunțuri lor.

Şi acum este momentul în care apare AdSense-ul, de cealaltă parte a baricadei. Editorii (denumiţi în continuare afiliaţi), cei care se înregistrează pe Google AdSense, primesc aprobare de la Google Adsense, pot folosi un cod oferit de platformă care să fie inserat pe o pagină din blogul sau website-ul personal.

Acest cod comunică cu contul editorului pentru a arăta tipul de anunț care a fost ales pentru a se afișa, filtrează reclamele pe care nu le doresc să fie afișate, și nu în ultimul rând oferă posibilitatea platformei AdSense să urmărească toate impresiile, clickurile și veniturile, printre multe alte statistici.

Ca să fac un mic rezumat, cea mai importantămai importantă sarcină pe care îl are contul de AdSense este de a plasa o reclamă (anunţ) pe un website care să-l vizeze pe cititorul acelui website.

AdSense-ul ia reclamele care sunt trimise de advertiserii prin Google AdWords și le distribuie între afiliaţii și site-uri lor care au aderat la AdSense. Google este destul de secretos cu privire la numărul de afiliaţi care sunt conectaţi la Google Adsense, dar într-un post pe blog de acum ceva vreme, compania a menționat o cifră de peste un milion.

Ceea ce face AdSense este cu adevărat interesant deși nu este doar simplu intermediar dintre firme şi persoane fizice, ci este un adevărat sistem care face potrivirea exactă între ceea ce vrea o firmă să promoveze şi locul unde îşi petrec oamenii din publicul lor ţintă. Fiecare firmă îşi poate căuta singur site-urile unde să apară.

Dacă ai un blog pe nişă (ceea ce îţi şi recomand) este bine că la tine pe blog vor apărea reclame cu produse/servicii din nişa ta.

Poţi chiar tu singur să verifici reclamele şi să le aprobi din panoul de administrare oferit de Adsense.

Google face conectarea reclamelor advertiserilor din Adwords pentru editorii săi AdSense printr-o combinație de criterii diferite pe care le-am menţionat şi mai sus.

De asemenea, şi preţul va fi un factor de influenţare. AdSense multiplică costul maxim per click stabilit de agentul de publicitate cu un scor bazat pe rata de click a reclamei pentru a determina ordinea în care apar anunțurile pe website-ul unui afiliat.

Nu ştim exact cum AdSense face ca toate aceste calcule să existe, iar Google nu explică cum funcţonează. Trebuie doar să-ţi imaginezi că Google Adwords are o masă mare de advertiseri, iar Adsense reprezintă o pâlnie care distribuie reclamele advertiserilor în funcţie de consumatori.

Ce este cert este faptul că nu toţi afiliaţii vor face bani din google adsense. Nu vor face banii afiliaţii care nu ţin cont de regulile google adsense şi cei care tot ce vor să facă este facă bani repede şi uşor.

Înainte să faci bani trebuie să oferi calitate articolelor tale şi a site-ului tău, iar după ce vei avea un minim de trafic, atunci vor veni şi banii.

Ce nu înseamnă Google Adsense?

Deci Adsense este un sistem de publicitate. Este un sistem prin care anunţurile publicate de către advertieri (cei care vor să se promoveze) se potrivesc cu website-urile sau blogurile afiliaţilor înscrişi pe platformă.

Este tehnologia de potrivire care asigură utilizatorii să vadă doar anunţurile de care sunt interesaţi pe site-urile de specialitate.

Adsense-ul este deschis pentru toată lumea. Google va verifica un site care aplică să se alăture programului AdSense, dar atâta timp cât site-ul tău nu este pornografic, de ură, violent sau în general urât, Google îţi va oferi șansa de a câștiga prin această platformă.

Iar dacă ne gândim puţin, cea mai bună descriere a programului poate fi: „Este o oportunitate”.

Este o oportunitate la care oricine se poate înscrie și oricine poate profita pe urma ei.

Nu trebuie să fie un geniu în dezvoltatare website-uri, un tocilar în tehnologie sau vecinul unui geniu în informatică. Trebuie doar să fii dispus să urmezi paşii din capitolele anterioare şi să fii constant. Oricine poate face acest lucru, și oricine se poate folosi pentru a câștiga bani cu un website sau cu un blog.

Dar AdSense nu este un sistem de îmbogățire rapidă. După cum ai văzut în capitolele anteriori poţi fi online cu un blog în câteva minute/ore. Poţi avea anunțurile care rulează pe site-ul o zi mai târziu. Dar asta nu va duce la succesul tău aşa rapid.

S-ar putea să faci câțiva cenți de la prietenii sau cunoştinţele care au găsit blog-ul tău şi făcut câteva click-uri. Dar asta nu va fi suficient pentru a face o diferență în viața ta.

Click-urile de la prieteni și familie nu va fi suficient pentru a vă permite să renunțaţi la locul de muncă într-o bună zi.

Și, dacă tot aceleaşi persoane vor face click pe anunţurile tale, într-o bună zi google îţi poate bloca contul. Trebuie să ai diversitate şi să intre persoane din diferite zone cu IP-uri diferite.

Va fi nevoie de timp pentru a produce suficient conținut pentru a atrage vizitatori.

Va fi nevoie de timp pentru a construi o reputație care va ține vizitatorii pe blog şi pentru ca aceştia să se întoarcă.

Va fi nevoie de timp pentru a optimiza anunțurile care vor apărea la tine pe blog pentru să ai cel mai bun succves.

Va fi nevoie de puţin timp pentru a înţelege complet ce face google adsense şi cum poţi face cu adevărat bani cu el şi cu blogul tău.

Şi foarte mult depinde de cât de mult eşti dispus să munceşti pentru a câștiga banii. Odată ce blogul este activat pentru toţi vizitatorii, acesta poate deveni un flux de venituri pasive. Poţi merge în vacanță pentru o săptămână, întoarce-te și poţi găsi că în timp ce ai fost ai dormit pe plajă, blogul tău a generat bani pentru tine.

Bani poate care ar acoperi toată vacanţa dacă blogul tău va fi de mare succes.

Dar atunci când eşti doar la început, acest lucru nu se va întâmpla. Va trebui să ţii foarte mult cont de conţinutul realizat de tine şi de căutarea de noi surse de trafic.

Este mult de lucru. E de muncă, însă este foarte uşoară dacă te pasionează mult subiectul şi dacă iubeşti ceea ce faci. De aceea AdSense nu te va face bogat repede şi mai important, nu te va face bogat fără muncă.

Tot ce trebuie să reţii este că prin Adsense se fac bani, dar trebuie şi tu să oferi ceva în schimb. În acest caz vorbim despre muncă şi pasiune.

Crearea contului de Google Adsense

Primul pas pe care trebuie să faci este simplu, să-ţi faci un cont de Google Adsense.

Tot ce trebuie să faci este să intri pe Google Adsense şi să dai pe Sign Up şi o să ai nevoie de un cont de gmail.

Vei fi direcţionat către o pagină unde îţi vei alege site-ul unde vrei să faci promovare şi limba conţinutului de pe site.

cum sa faci cont adsenseDupă aceste informaţii, vei fi direcţionat către o listă de întrebări cu caracter personal care sunt obligatoriu de completat.

cum sa faci adsense

Aici vei putea alege dacă doreşti pe persoană fizică sau persoană juridică să realizezi contul. Eu îţi recomand să alegi persoana juridică şi să-ţi faci un PFA. Până la urmă acesta va fi un business şi trebuie tratat ca atare.

Un ghid de realizare PFA (persoana fizica autorizată) poţi găsi AICI.

După ce ai completat toate datele şi trimis cererea, Vei direcţionat către o pagină în care Google Adsense îşi ia timp de maxim o săptămână pentru a analiza şi aproba cererea ta.

Tot ce trebuie să faci în acest moment este să aştept emailul de confirmare prin care Google spune că a aprobat cererea ta şi că de acum înainte poţi începe să faci bani prin Adsense.

După ce ai primit confirmarea oficială, iar blogul tău a fost adăugat în Google Adsense, acum eşti pregătit să-ţi începi drumul către venitul tău pasiv.

ghid adsense

 

Aici vei avea informaţii în timp real despre performanţele tale financiare de pe Adsense.

Tot aici îţi poţi descărca aplicaţia Google Adsense pentru telefonul tău sau pentru google Chrome.

Cum aloc spatiu de publicitate pe site-ul meu

După ce ţi-ai realizat contul de google adsense şi după ce a fost activat, a sosit momentul să începi să aloci spaţiu de publicitate pe site-ul tău.

Aceste anunţurile le poţi realize de pe pagina “Anunţurile mele”.

anunturi google adsense

Dacă până acum nu ai realizat deloc anunţuri, înseamnă că vei avea o pagină goală şi va trebui să apeşi pe butonul „+Unitate de anunţuri nouă – New ad unit”.

Înainte să-ţi alegi tipul de anunţ trebuie să înţelegi modul în care funcţionează anunţurile şi cum dimensiunile stard de anunţuri oferite de Google Adsense.

Tipurile de anunţuri regăsite în Google Adsense

Există reclame care se mişcă odată cu conţinutul site-ului tău, fie că e vorba de articole sau alt tip de conţinut. Acestea sunt targetate de software-ul Google ca fiind discrete şi diferite de conţinutul tău, motiv pentru care apar în cadrul paginii tale pentru a-ţi oferi un plus de informative şi nicidecum pentru a-ţi deranja experienţa de utilizator în cadrul acelei pagini.

Reclamele pot fi reclame de tip text, reclame de tip link şi reclame de tip banner – grafic.

Uite tipurile de anunţuri regăsite prin google Adsense:

  1. Anunţurile Recomandate

Sunt anunţurile cele mai folosite de advertiseri (cei care vor să-ţi facă reclamă). După părerea mea sunt cele mai bune dimenisuni pe care le poţi aplica blogului tăi.

Dimensiunile care fac parte din această categorie sunt:

  • 728 x 90 px – Dimensiunea recomandată pentru Header-ul blogului (pentru partea de sus)
  • 336 x 280 px – Dimeansiunea recomandată pentru partea din dreapta a blogului (secţiunea widget) sau pentru inserarea la mijlocul unul articol.
  • 320 x 100 px – Dimensiunea specială pentru mobil. Va apărea pe blogul tău doar atunci când cineva va intra de pe mobil.
  • 300 x 600 px – Dimensiunea specială pentru widget. Are o vizibilitate mare cu posibilităţi mare de a face cineva click.
  • 300 x 250 px – Cea mai accesată dimensiunea din google adsense. Se potriveşte uşor pentru secţiunea de widget, pentru articol, dar şi pentru footer (partea de jos a blogului).

La următoarele categorii o să-ţi povestesc pentru ce sunt fiecare. Dimensiunea le vei afla din imagine şi va trebui să le studiezi să afli dacă se potrivesc pentru blogul tău sau nu.

Eu personal îţi recomand să mergi pentru început cu dimensiunile Recomandate, deoarece sunt cele mai folosite şi de către advertiseri.

  1. Anunţuri Bannere Orizontal

Aceste dimenisuni sunt potrivite pentru secţiunile de header pentru blog. Toate sunt dreptunghiuri turtite şi subţiri.

Cele mai folosite din această categorie sunt: 728 x 90 px şi 468 x 60 px.

  1. Anunţuri Banner vertical

Aceste dimensiuni sunt potrivite în special pentru partea de widget (dreapta sau stânga). Sunt lungi şi au şense foarte mari ca cineva să facă click pe ele.

Cele mai folosite din această categorie sunt: 300 x 600 px, 160 x 600 px şi 120 x 600 px.

  1. Anunţuri Dreptunghiular

Sunt anunţuri care se potrivesc foarte bine atât pentru secţiunea de widget (stânga sau dreapta) dar şi pentru a le plasa în interiorul articolelor (ex. Un anunţ care să se afla la mijlocul unui articol, iar atunci când cineva citeşte un articol de la tine de pe blog să facă click pe bannerul tău).

Cele mai folosite sunt: 300 x 250 px, 336 x 280 px, 250 x 250 px.

  1. Anunţuri de tip receptiv

Este dimensiunea care se modifică în funcţie de fiecare utilizator. Se foloseşte doar pentru mobil, iar dimensiunea se măreşte sau se micşorează în funcţie de telefonul mobil al cititorului.

  1. Anunţuri personalizate

Este secţiunea în care îţi poţi face tu singurel dimensiunea bannerelor care vor apărea la tine pe blog.

Ideal este să nu foloseşti această setare deoarece cei care vor face publicitate cel mai probabil nu îşi vor realiza bannere pentru tine în special. Rişti să nu faci deloc bani cu aceast tip de bannere.

  1. Anunţuri cu link-uri

Sunt dimeniunile anunţurilor care au în componenţa sa doar link-uri.

Toate acestea sunt cele mai folosite de către cei care vor să promoveze doar mici link-uri prin google adsense.

Acestea sunt cele 7 dimensiuni de anunţuri pe care le poţi alege pentru blogul tău.

Mă repet, cele mai folosite dimensiuni sunt cele RECOMANDATE.

În cazul în care alegi să afişezi pe blogul tău anunţuri de tip text, ai posibilitatea să alegi şi culorile pe care să le aibă anunţurile de pe blogul tău.

Trebuie doar să te joci puţin cu culorile în funcţie de logo-ul tău şi de imaginea blogului.

Îţi poţi personaliza anunţurile în funcţie de categoriile website-ului. Eu îţi recomand pentru început să nu foloseşti această setare. Când o să ai zeci de mii de unici pe zi, atunci o să fie timpul să te gândeşti şi la asta.

Secţiunea Anunţuri alternative poate fi foarte importantă pentru tine.

În cazul în care pe una dintre paginile tale unde ai un banner adsesne nimeni nu doreşte să se promoveze, secţiunea respectivă de bannere trebuie acoperită cu ceva.

Pentru tine, Google Adsense are următoarele soluţii:

  1. Să afişezi un spaţiu gol, adică nu se afişeze absolut nimic în secţiunea de banner,
  2. Să fie o culoare uniformă aleasă de tine.
  3. Să pui un alt anunţ personal. Îţi poţi realiza tu un banner personal pe care să-l afişezi acolo dacă google adsense nu are anunţuri pentru blogul tău.

Cea mai bună variantă este cea cu numărul 3, însă dacă nu ai un anunţ propriu, poţi folosi spaţiul liber. Este mai bine un spaţiu liber decât o culoare uniformă care să apară fără niciun motiv.

Acum mă întorc la o secţiune intitulată Tipul de anunţ.

Aici trebuie să alegi dacă pentru blogul tău vrei să-ţi apară doar anunţuri grafice (cu imagini), anunţuri text (doar text) sau anunţuri grafice+text.

Dacă alegi anunţuri grafice+text ai şanse foarte mari ca să apară permanent pe blogul tău un anunţ.

Această setare este şi recomandarea mea pentru tine.

Mai jos am făcut un exemplu de cum am ales eu setările pentru un anunţ pe care îl voi afişa în widget în partea din dreapta.

Am ales versiunea text+banner şi dimensiunea 300 x 250 px, cea mai folosită de către advertiseri. În cazul în care nu există anunţ de afişat, o să apară un spaţiu gol.

La final am dat „Salvaţi şi obţineţi codul”.

După aceste setări vei primi automat codul script care trebuie adăugat pe blogul tău în secţiunea dorită.

Cam aşa arată codul care trebuie adăugat.

google adsense add code

Se copiază codul script şi se adaugă în secţiunea de widget – TEXT.

Iar în cel mai scurt timp au apărut reclame.

Fiecare cititor de pe blog va vedea o reclamă în funcţie de istoricul lui, ceea ce duce la faptul că vizitatorii vor vedea reclame diferite pe blogul tău.

După ce vei aplica codul pe blog, iar anunţul este activ, vei observa că în tabelul anunţurilor din Google Adsense vei avea un anunţ de monitorizat.

Foarte uşor mai putem realiza încă un anunţ care să fie afişat într-o altă parte a blogului.

După această activitate, în doar câteva minute anunţul tău va apărea pe blogul personal. Va arăta după cum urmează, în funcţie de tipul relamei.

De acum înainte procesul este asemănător. Tot ce trebuie să faci este să-ţi setezi tipurile de anunţuri şi să adaugi codurile pe blog şi nimic mai mult.

Iar la scurt timp de la adăugare, după doar 2 click-uri realizate s-au făcut 0,60 euro. Este un cont nou realizat de mine în care am realizat acest turorial.

Simplu şi uşor procesul, însă totul contează numărul de vizitatori pe care îl ai pe blog.

Până la urmă acel număr trebuie să te intereseze cel mai mult deoarece în funcţie de el venitul tău va fi mai mare sau mai mic.

În continuare vreau să vorbim puţin despre principiile poziţionării unei reclame Adsense – Dacă există sau nu poziţionări bune unde trebuie să-ţi pui reclamele pe blog.

Sfaturi privind poziţionarea reclamelor

Plasamentul reclamei reprezintă aproape totul când vine vorba din rezultatele promovării . Ca să-ţi spun sincer, dar cu siguranţă şi tu cunoşti acest lucru, bannere sunt cele mai evitate reclame de către utilizatorii internetului, însă mii de magazine online preferă acest mod de promovare. De ce oare?

Pentru că în acest tip de promovare totul ţine de plasamentul reclamerlor, adică de locurile unde sunt afişate pe un site.

Pune anunțurile interesante acolo unde sunt texte interesante.

Aici intră partea interesantă la google. Google te ajută să-ţi plasezi reclamele pe site-ul tău astfel încât să ajungă la persoanele cu adevărat interesate să acţioneze cu un click. Însă şi tu ca blogger trebuie să-l ajuţi pe google şi trebuie să-l direcţionezi pe cititor.

Mai jos ţi-am pregătit câteva indicaţii de valoare în ceea ce priveşte plasarea unui anunţ Google.

Regulile de bază ale poziţionării unui anunţ

Ce trebuie să faci este să-ţi plasezi reclamele acolo unde cititorul tău se uită cel mai des. Trebuie să faci în aşa fel încât anunţurile pe care le introduci pe blogul tău să fie cât mai naturale, cât mai interesante şi să pară ca fiind parte din blogul tău.

Sunt câteva reguli generale şi foarte importante despre formatul anunţurile şi anume:

  • Bannerele orizontale – ar trebui să apară în partea de sus al blogului;
  • Bannerele dreptunghiulare – ar trebui să apară de preferat în interiorul textului sau în secţiune de widget.
  • Bannerele verticale – perfecte pentru secţiunea de widgeturi.

Plugin-uri wordpress care te vor ajuta în Google Adsense

Îţi aduci aminte de plugin-uri? Sunt acele module pe care le poţi adăuga la blogul tău ca să îţi adaugi anumite extensii pentru o mai bună utilizarea a propriului blog.

  1. Insert Post Ads
  1. WP Keyword Link

Atenţie! De reţinut! Foarte important de reţinut este numărul de bannere pe care îl poţi adăuga pe blogul tău.

Numărul maxim de bannere este de 3. Ce este mai mult este total dăunător blogului tău care poate avea o imagine nu prea bună publicului său ţintă.

Mulţi recomandă un număr de 2, iar după ce ajungi la un trafic de câteva mii pe zi, poţi adăuga încă unul.

Eu personal recomand la fel. După modelul scris mai sus, adăugă maxim 2 bannere de publicitate blogului tău.

Cei care vor fi interesaţi de reclamele advertiserilor, va face click, cei care nu, o să fie bine pentru că aceste reclame nu sunt agasante.

Vorbind de reclame, hai să îţi prezint locul de unde poţi permite ca anumite bannere să apară pe blogul tău sau poţi să blochezi anumite bannere care nu sunt în concordanţă cu ce comunici tu.

Acest lucru se poate realiza de pe contul Google Adsense pagina „Permiteţi şi blocaţi anunţuri Alow & Block ads”.

În secţiunea „Adresele URL ale agenţiilor de publictate – Advertiser URLs” poţi introduse link-urile acelor agenţii pe care nu le doreşti să apară pe blogul tău.

Poate este vorba de anumite anunţuri care au un conţinut urât pentru cititorii tăi şi nu vrei să agasezi cu astfel de anunţuri.

La secţiunea „Reţele publicitate – Ad Networds” ai posibilitate să permiţi sau să blochezi reţele de publicitate care nu au legătură cu website-ul tău.

Sunt sute de reţele pe care trebuie să le verifici individual. Recomandarea mea este să nu foloseşti pentru început această metodă de blocaj, ci să foloseşti mai mult blocajul pe fiecare banner în parte sau pe fiecare website deoarece poţi avea un control mai mare atunci.

Mai bine blochezi individual, decât la grup. Dacă blochezi un grup sunt şanse mari să nu se afişeze un posibil anunţ util pentru blogul tău.

Secţiunea “Difuzări anunţuri – Ad Serving” este o secţiune cu setări generale despre difuzarea anunţurilor dorite.

Aici trebuie ca tu să le analizezi pe fiecare în parte şi să vezi dacă sunt utile sau nu pentru blogul tău. Majoritatea (printre care mă aflu şi eu) le-am lăsat pe toate bifate. Şanse mai mare ca anunţurile să ajungă la cititori.

Ultima pagină, cea mai important după părerea mea, este “Anunţuri (Centru de examinare a anunţurilor – Ad Review cetner

Aici este locul unde tu va trebui să lucrezi foarte mult. Aici îţi va arăta toate anunţurile (grafice sau text) care vor apărea la tine pe blog.

Este la atitudinea ta dacă vrei să apară toate reclamele de la toţi advertiserii sau doreşti să blochezi anumite anunţuri.

Aici vezi fiecare anunţi şi poţi bloca unul câte unul în funcţie de dorinţele tale.

După ce ai aflat despre tot ce înseamnă realizarea anunţuri, blocare anunţuri şi afişarea lor pe blogul personal, urmează perioade de monitorizare şi raportare.

Aceste monitorizări şi raportări le poţi face din secţiunea “Rapoarte privind performanţa”.

Aici poţi urmări toate fiecare click în parte pe care cineva de pe blog îl face pe o reclamă, banii pe care îi realizezi în fiecare zi, cât şi performanţele fiecărei dimensiuni de anunţuri de pe blog.

Este important să urmăreşti aceste rapoarte deoarece doar prin analiza lor îţi poţi primi feedback-ul dorit şi poţi îmbunătăţii experienţa pe care o are un utilizator pe blog.

Cum se realizează plata pe Google Adsense

A venit momentul să discutăm o secţiune foarte importantă din acest curs şi anume „Cum încasez banii după ce îi realizez?”

Cred că este secţiunea pe care o aşteptai foarte mult încă de la începutul capitolului. Sincer să-ţi spun, această secţiune poate fi neimportantă dacă tu până acum nu ai implementat toate sfaturile din curs.

Încă din start îţi spun că tot procesul de încasare este foarte simplu. Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să intri în google adsense şi să accesezi secţiune de „Plăţi – Payments”.

Important este să cunoaşti că pragul minim al unei plăţi pe Google Adsense este de 70 de euro, adică trebuie să faci click-uri în valoare de această sumă ca să scoţi bani.

[youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=Jn1l6I8mPJY” width=”700″ height=”500″]

De la secţiunea „Setări pentru plăţi” îţi setezi metode de plată disponibilă pentru contul tău, adică cardul unde îţi va livra banii.

Metoda de plata o poţi seta doar dacă ai o valoare de minim 10 euro în contul Adsense adunaţi.

În concluzie, pentru partea de plată, totul este foarte simplu şi transparent.

Dacă doreşti poţi să legi contul cu firma sau PFA-ul tău pentru a evita taxele şi contribuţiile la stat.

Ce pot să te asigur este că de fiecare dată se va face plata, nu vei fi niciodată înşelat, iar totul este cât se poate de fizibil şi transparent.

Procesul de plată este foarte simplu, procesul de realizare de bani este mai complicat şi acolo ai mult de muncă.

Dacă am trecut şi de partea de plăţi, de acum înainte tot ce urmează este să lucrezi foarte mult la blogul tău personal.

Încă o dată mă repet, dacă vrei să ai rezultate, trebuie să munceşti foarte mult şi să oferi calitate în fiecare articol realizat.

Pe lângă partea de conţinut, trebuie să înveţi să faci SEO pentru blogul tău şi trebuie să înţelegi cum funcţionează social media.

Reţelele sociale pot deveni o sursă importantă de trafic care se poate transforma într-o sursă importantă de bani.

2 videouri care te vor ajuta să înveţi mai multe despre Adsense

Am găsit 3 videouri super utile despre cum sa faci bani cu adsense. Sunt străine, dar te vor ajuta foarte mult.

1. How to Earn 1000$ From Google Adsense in 2015 (Genuine Trick)

[youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=PwFXZnpaHDo” width=”700″ height=”500″]

2. How to set up Google AdSense Account For Youtube 2015

[youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=WMEELihf23Y” width=”700″ height=”500″]

Atât pentru acest ghid despre cum sa faci bani pe net din adsense. Sper să te ajute în activităţile tale online şi să-ţi realizezi o bună sursă de venit pasiv.

Aştept părerile tale despre ghid printr-un comentariu mai jos.

Succes la bani!

Laurenţiu Mihai

Ai nevoie de ajutor în gestionarea finanțelor personale și a investițiilor? Hai să discutăm într-o ședință de consultanță..

Ai găsit informații prețioase care te-au ajutat? Fă-mi cinste cu o cafea ca să-mi pot continua activitatea Fac cinste cu o cafea!.