Cum sa optimizezi On Page Site-ul in 2018

Cum sa optimizezi On Page Site-ul in 2018

Esti Incepator in Investitii? Kitul Investitorului Incepator te poate ajuta. Afla Cum!

2018 a inceput in forta, iar tu ca proprietar/administrator de site web trebuie sa intelegi ce aduce Anul Nou in lumea SEO.

Astfel pentru tine am pregatit in acest articol mai multe tehnici de optimizare On Page prin care sa iti clasezi mai bine site-ul web in 2018 si sa atragi noi clienti.

Deci cum optimizam site-ul On Page in 2018?

1. Optimizare titluri persuasive

Google a anuntat in 2017 ca va lua in condisderare ca factor de clasare – Rata de Click – pe care site-urile web o primesc in rezultatele de cautare organice.

Astfel tu trebuie sa dezvolti titluri persuasvie care sa contina atat cuvantul cheie, dar si cuvinte persuasive care sa indemne oamenii sa dea click pe site-ul tau.

Adauga in titlurile paginilor cuvinte precum – “cum” , “top” , “cele mai bune” , “ghid”, “cum sa”. Astfel aceste cuvinte dar si cele similare vor starni interesul persoanelor care fac o cautare.

Poti adauga in titlu si CTA (chemari la actiune) precum – “incearca” , “vezi” , “afla mai multe”, etc. In acest sens tu vei spune persoanelor care vad site-ul tau in rezultatele de cautare ce sa faca mai departe.

2. Optimizeaza corect imaginile de pe site

Este important sa intelegi ca Google nu vede imaginile cum vedem noi oamenii. Google citeste doar textul din spatele imaginilor. Astfel, daca doresti sa clasezi mai bine pagina in rezultatele de cautare Google, trebuie sa introduci cuvantul cheie in descrierea imaginilor, in alt tag, in caption.

Pe langa asta, pentru a reduce viteza de incarcare a site-ului, este bine sa comprimi imaginile la o dimensiune mai mica. Recomand site-ul Compressor.io pentru reducerea dimensiunilor imaginilor.

3. Viteza de incarcare rapida

Google are ca factor de clasare important -viteza de incarcare a unui site. De aceea este important ca site-ul tau sa se incarce rapid de pe orice device.

Cum poti optimiza viteza de incarcare a site-ului web?

a. Alege un hosting de calitate care sa aiba spatiu de stocare mare

b. Alege o platforma profesionala precum WordPress, Magento, Prestashop, Drupal.

c. Optimizeaza imaginile prin comprimarea lor. Dupa cum am scris mai sus – incearca sa ai imagini comprimate pe site.

d. Desgin mobile friendly – asigura-te ca site-ul tau va rula bine atat pe desktop, tableta si smartphone.

f. Elimina erorile de pe site – vorbeste cu un programator sa analizeze si sa remedieze problemele tehnice de pe site.

4. Continut focusat pe subiect

Deja din 2017, Google a anuntat ca algoritmul de cautare va analiza continutul de pe pagini in functie de subiecte nu doar dupa cuvinte cheie.

Astfel tu trebuie sa ai un continut original, dens, care sa acopere un subiect intreg, nu doar care sa se focuseze pe un cuvant cheie.

Spre exemplu sa zicem ca ai un magazin de mobilier si vrei sa iti clasezi mai bine pagina pentru cuvinte cheie precum “mobilier Bucuresti/Brasov/Timisoara”.

In continutul de pe pagina ta poti sa scrii despre cum isi pot alege oamenii mobila potrivita, la ce sa se uite, ce caracteristici sa aiba mobila.

Pe langa aceasta poti sa adaug cuvinte cheie sinonime precum – mobilier, mobila, mobila sufragerie, mobilier dormitor.

Trebuie sa iei in considerare ca in 2018, cautarile prin voce vor creste semnificativ.

Astfel daca vrei ca pagina pe care o optimizezi sa fie mai bine clasata in rezultatele de cautare Google, trebuie sa ai un continut informativ care sa raspunda intrebarilor oamenilor.

5. Experienta de utilizare (UX)

Cu noul algoritm de clasare – Google RankBrain – in 2018 Google va pune foarte mare accent pe experienta de utilizare simtita de vizitatori pe site-urile pe care le acceseaza.

Si tinand cont ca Experienta de Utilizare este factorul nr. 3 ca importanta din perspectiva Google, site-ul tau trebuie sa fie usor de folosit, sa ruleze rapid si sa nu aiba erori tehnice.

Astfel trebuie sa optimizezi viteza de rulare a site-ului tau web, sa asiguri ca ai un continut de foarte buna calitate si ca ai pe pagina elemente grafice/video care sa tina oamenii pe site.

CONCLUZIE

Acum ca ai aflat cum sa iti optimizezi site-ul On Page in 2018, te invit sa aplici ceea ce ai citit in acest articol pentru a clasa mai bine site-ul in rezultatele de cautare Google.

Articol scris Flavius Noja este Marketing Manager la agentia Star Marketing din Timisoara prin care ajuta afacerile mici sa atraga clienti si sa se dezvolte in online prin strategii de marketing si web design de succes.

Mai multe despre el găseşti pe flaviusnoja.biz.

Articol Recomandat! Cum sa investi sa investesti pe bursa in mod gratuit!

Felicitări pentru că ai citit tot articolul. Dacă ţi-a plăcut, ajută-mă să-l promovez mai departe cu un share:

INTRĂ ÎN COMUNITATEA LAURENTIUMIHAI.RO