Ce ar putea fi creativ într-o afacere în agricultură? Toate legumele se fac cam la fel în fiecare parte a ţării, ceea ce este foarte adevărat.
Creativitatea apare însă la partea de branding, la poziţionare şi la vânzare.
Despre asta este vorba în business-ul pe care vreau să ţi-l prezint astăzi. Un business autentic românesc care are ca scop vânzarea de legume braşovenilor.
Legume din fermă pentru Braşoveni
Aşa se numeşte business-ul, sau cel puţin aşa se numeşte pagina de facebook.
Ce fac aceşti oameni? Au un pământ, platează tot felul de legume după care rezolvă partea cea mai grea cu care se confruntă un agricultor, şi anume vânzarea.
Aud din ce în ce mai mulţi oameni din agricultură că le este greu să le vândă supermarket-urilor producţia lor pentru că nu produc îndeajuns.
Din acest motiv mulţi agricultori refuză să mai cultive.
Ce e frumos la acest business? Totul ţine de cum este procesul de vânzare.
Te-ai gândit vreodată să stai acasă şi să cumperi online un coş cu toate legumele necesare unei familii? Iar coşul să fie livrat direct de către ei?
Ei la acest lucru s-au gândit. O dată pe săptămână anunţă un coş de legume care are valoarea în jurul la 35 de lei. Coşul este format din mai multe kilograme de legume.
Uite un exemplu de coş de legume:
3 ridichi de bere
- 1 kg rosii
- 1 kg castraveti
- 2 salate
- 10 morcovi
- 5 buc ceapa
- 1 telina cu frunza
- 5 buc porumb zaharat
- 2 kg cartofi
- 5-6 buc dovlecei
- 1 buc varza creata
- Verdeata
Fără prea multe bătăi de cap, intri pe facebook şi laşi o comandă. Peste câteva zile primeşti coşul de cumpărături acasă.
Şi uite cum se rezolvă şi problema de vânzare pentru agricultor şi problema de legume sănătoase şi naturale pentru cumpărători.
Iată şi câteva poze preluate de pe facebook:
Sper să apară cât mai multe astfel de afaceri în ţară.
Avem nevoie de agricultură şi de legume proaspete!
Succes în toate!