Astăzi vreau să-ţi arăt cum poţi să fii genial atunci când îţi doreşti un loc de muncă.
Filmuleţul de mai jos este vorba de un tip care şi-a dorit un loc de muncă la una dintre cele mai mari companii din New York. Acesta a folosit o simplă campanie (banală) de google adwords, însă rezultatul a fost nemaipomenit.
Bugetul folosit de acest american a fost de doar 6 dolari, iar cu aceşti bani a reuşit să aibă interviuri aproape cu toţi cu care a vrut.
Filmuleţul a fost găsit de Ovidiu, însă având în vedere că lucrez zilnic în campaniile de google adwords, am zis să-l recomand şi pe blog.
Dar înainte să-ţi zic mai multe, uită-te la cele 60 de secunde 🙂
[youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=7FRwCs99DWg” width=”700″ height=”500″]
Sunt curios câţi români au încercat un astfel de experiment până acum. (măcar cei care ştiu să facă campanii de PPC).
Având în vedere că locurile de muncă bune şi bine plătite sunt puţine, iar concurenţa este destul de mare, trebuie să fii din ce în ce mai creativ.
Da, este nevoie şi de un CV creativ, însă trebuie să faci mai mult decât atât, iar o astfel de idee ar putea ajuta.
Este doar un experiment care a avut rezultate maxime. Nu trebuie să faci la fel, însă ideea principală cu care trebuie să rămâi este că trebuie să faci mai multe pentru locul de muncă dorit.
Pe lângă cunoştinţele importante pe care trebuie să le ai, creativitatea la aplicare este absolut necesară în zilele acestea.
Ţie cum ţi se pare ideea de mai sus?