O iniţiativă foarte bună venită de la Google.
De ceva timp încoace orice ONG care îndeplineşte următoarele condiţii: să funcţioneze şi să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislaţia ţării de origine, să accepte şi să fie de acord cu documentaţia solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea şi utilizarea donaţiei şi să aibă un website funcţional, cu un volum substanţial de conţinut pot aplica la noul grand oferit de Google Adwords.
Specificaţiile sunt următoarele:
- bugetul zilnic maxim este de 330 dolari,
- costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari
- să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro.
Mai multe detalii găseşti în acest video:
Despre termenii de eligibilitate şi despre cum poţi să beneficiezi de această iniţiativă găseşti aici:
Google Ad Grants: Adwords pentru organizaţiile non-profit
Un tutorial oferit de Google România despre cum se realizează un cong Google Ad Grant este următorul: