Da! Ai auzit bine! Ne vedem la Webstock 2013!
Am fost ales ca Blogger Acreditat să particip la una dintre cele importante evenimente marketing care se organizează anual.
Este o onoare pentru mine şi sper să cunosc cât mai mulţi blogger să dau startul unor proiecte de care aş vrea să ocup în viitorul apropiat!
Să vorbim puţin de eveniment.
Ne vedem la Webstock 2013!
Pe 27 septembrie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucharest va avea loc cea de-a șasea ediție Webstock Awards, competiția care oferă recunoaștere celor mai inedite și mai creative proiecte din mediul online, lansate în ultimul an în România.
Proiectele și campaniile pot fi înscrise în competiție gratuit în perioada 1 august – 31 august, într-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în marketing, comunicare, digital, social media și mobile.
Cele 12 categorii în care vă puteți înscrie proiectele și campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.
În competiție pot participa doar proiectele care nu au participat în cadrul edițiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie. Jurizarea include o etapă de preselecție, ce se va desfășura între 2-9 septembrie și notarea finală, ce va avea loc în perioada 10-20 septembrie.
Pentru mai multe detalii despre înscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 accesați linkul Premii Webstock 2013!
Inscrieri la Webstock 2013
Cei interesați să participe la eveniment, vor avea anul acesta mai multe modalități de înscriere. Ediția actuală va reuni atât bloggeri interesați de social media, cât și bloggeri specializați pe diverse domenii și, în același timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicații și proiecte web & mobile.
Webstock a rezervat totodată un număr de locuri pentru oamenii din agenții și companii care doresc să interacționeze cu comunitatea online.
Bloggerii se pot acredita sau pot deveni ambasadori ai evenimentului și își vor asigura un loc gratuit la eveniment.
Profesioniștii în comunicare și social media pot solicita invitații gratuite pentru seminariile dedicate, iar cei din companii își pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare.
Cum este structurat Webstock 2013
Cea de-a șasea ediție Webstock va reuni comunitatea online locală și își propune să aducă în prim plan persoane care au avut inițiativa de a schimba lucrurile din jurul lor, persoane implicate, dar și care consideră Internetul un loc de dezvoltare.
În prima parte a zilei, Webstock include două sesiuni de conferințe, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au avut idei inovative și realizări semnificative, le vor prezenta participanților experiențe personale de succes.
După-amiază, se vor desfășura în paralel trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication și Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendințe în domeniu și tactici eficiente în promovarea prin intermediul mai multor platforme de comunicare.
După gala de premiere Webstock Awards, participanții sunt invitați la petrecerea organizată de Staropramen cu ocazia evenimentului.
Webstock este organizat de Evensys în colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Actuala ediție se bucură de susținerea companiilor LG, Staropramen, Bitdefender și HP.
Comunicarea online și site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.
Pentru a fi la curent cu știrile despre Webstock, urmariți atât site-ul Webstock.ro, cât și contul dedicat de pe Twitter sau pe pagina de Facebook.
Despre Organizator!
Cu peste 7 ani de experiență în dezvoltarea de conferințe și seminarii proprii, Evensys organizează în acest moment o paletă largă de evenimente, ce tratează tematici actuale, relevante atât pentru industria de business locală, cât și pentru cea din Europa Centrală și de Est.
Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 5 arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, Real Estate și Retail.
Aşadar, dacă vrei să participi, tot ce trebuie să faci este să intri pe webstock.ro şi să afli mai multe detalii!
Ne vedem acolo!
Despre Autor: Laurentiu Mihai, pasionat de finanţe personale, management financiar şi marketing. Pe plan profesional, sunt Consultant de Afaceri la DR Consultants şi Project Manager&Trainer la Cabinetul de Business. Dacă vrei să socializăm, mă poţi contacta pe Facebook, Twitter sau LinkedIn.