Pe 25 octombrie 2013 are loc prima ediţia a Forumului pentru Dezvoltarea Afacerilor. Evenimentul se preconizează a fi cel mai mare eveniment de business organizat în această toamnă în Braşov, fiind aşteptaţi peste 150 de participanţi.
Evenimentul este adresat tuturor antreprenorilor, managerilor şi angajaţilor de IMM-uri care doresc să afle soluţii concrete pe tema adaptării afacerilor în contextul schimbărilor economice din perioada 2014-2015.
Temele care vor fi abordate în cadrul evenimentului sunt:
- Programe de finanţări bancare, guvernamentale şi europene 2014;
- Eficientizarea modului de lucru cu resursele umane;
- Soluţii de dezvoltare pentru marketing şi vânzări;
- Strategii de management şi dezvoltare.
În cadrul evenimentului fac parte, atât din echipa de organizare (Project Manager Cabinetul de Business), cât şi din echipa de speakeri.
La eveniment vor fi prezenţi 11 speakeri de top din domeniilor pe care le reprezintă, şi anume: Bogdan Comănescu, Amalia Sterescu, Mihaela Forgaciu, Ciprian B. Vişan, Mihaela Feodorof, Mircea Munteanu, Ion Stan Magnoloiu, Cătălin Ionaşcu, Ovidiu Bălcăcian şi subsemnatul acestui blog, Laurenţiu Mihai.
În cadrul evenimentului voi avea o prezentare la tema de marketing, în care voi vorbi despre motivele pentru care toate business-urile, indiferent de mărime, ar trebui să aibă un blog.
Îmi place foarte mult acest concept şi cred că orice business online/offline ar trebui să investească în propriul lor blog.
Te aştept la eveniment pentru a discuta mai multe despre această „unealtă” de marketing utilă oricărui business.
Dintre motivele pentru care ar trebui să participi la acest eveniment se enumeră:
1. Soluţii pragmatice pentru dezvoltarea afacerilor
Este unicul eveniment organizat la Braşov care are ca scop oferirea de soluții pragmatice privind schimbările economice care au loc în următorii ani.
În fiecare miniconferinţă vei primi informaţii care te vor ajuta să-ţi dezvolţi şi mai mult afacerea în anul 2014!
2. Informaţii de ultima oră privind liniile de finanţare pentru IMM-uri
În anul 2014 are loc o schimbare foarte importantă cu privire la fondurile nerambrusabile pentru IMM-uri.
La eveniment vei afla care sunt fondurile nerambursabile pentru anul 2014 şi cum poţi beneficia la maxim de ele.
3. Idei concrete care te vor ajuta să-ţi dezvolţi prezenţa în mediul online
Internetul a crescut foarte mult în ultimii ani. În momentul de faţă, toate vânzările au contact cu mediul online şi din ce în ce mai mulţi oameni cumpără din online.
Concurenţa creşte, informaţiile sunt din ce în ce mai numeroase.
În cadrul evenimentului vei afla idei care te vor ajuta să-ţi creşti prezenţa în mediul online şi să-ţi fidelizezi clienţii.
4. Patru evenimente într-unul singur!
Formatul conferinţei este special realizat pentru a primi informaţii cât mai multe şi cât mai utile. Vor fi 4 miniconferinţe pe tematici diferite: financiar, resurse umane, marketing/vânzări şi management.
Despre organizatori şi parteneri
Forumul pentru Dezvoltarea afacerilor este organizat de Cabinetul de Business şi Asociaţia Oamenilor de afaceri „Pro Invest”.
Cabinetul de Business este o iniţiativă DR Consultants, care are ca scop organizarea de evenimente şi cursuri de specialitate reprezentanţilor mediului de afaceri românesc.
Asociaţia Oamenilor de afaceri „Pro Invest” este o asociație patronală multisectorială, nonguvernamentală care contribuie la consolidarea sistemului economiei de piață din România.
Partenerii evenimentului sunt: FNGC IMM, Hotel Braşov, RYWAL RHC România, Expert Online, DR Consultants, Indigo, Yolans, Editura Amaltea, Zile şi Nopţi, Looms, Braşov.net.
Înscrie-te acum!
Evenimentul este gratuit! Se poate înscrie orice care este interesat de aceste domenii şi care doreşte să afle lucruri concrete care să-i ajute în dezvoltarea afacerilor.
Pentru a te înscrie, trebuie să completezi formularul de pe site-ul forum.cabinetuldebusiness.ro.
Abia aştept să ne cunoaştem la eveniment şi împărţim păreri/opinii despre cum va arăta mediul de afaceri românesc în 2014.
Dacă ai orice fel de întrebări în legătură cu evenimentul, mă poţi contacta la adresa de email: laurentiu.mihai@cabinetuldebusiness.ro.