Pe 22 mai 2014 are loc cea de-a doua ediţie a Forumului pentru Dezvoltarea Afacerilor. Evenimentul se preconizează a fi cel mai mare eveniment de business organizat în această primăvară în Braşov, fiind aşteptaţi peste 100 de antreprenori şi manageri din toată ţara.

Evenimentul este adresat tuturor antreprenorilor şi managerilor de IMM-uri din România care doresc să afle care sunt cele mai importante tendiţe la care trebuie să se adapteze în dezvoltarea afacerilor pe care le administrează.
Temele care vor fi abordate în cadrul evenimentului sunt:
- Networking strategic în afaceri;
- Inovație în antreprenoriat;
- Programe de finanțări bancare, guvernamentale și europene pentru 2015;
- Cum ne adaptăm afacerea la ultimele schimbări în tehnologie;
- Ultimele tendințe în branding pentru afaceri de orice dimensiune;
- Soluții de dezvoltare în marketing și vânzări;
- Tendințe în marketing online pentru 2014.
Sunt project manager al acestui eveniment şi spun că se munceşte foarte mult la organizarea lui. Lucrez la acest eveniment de câteva luni bune şi garantez că va fi unul dintre cele mai pragmatice evenimente de afacari organizate până acum în Braşov, şi chiar în România.
Dacă vrei să afli mai multe despre ce se va discuta la eveniment îţi recomand următoarea înregistrare. Am fost invitat la emisiunea „Recrutat în Braşov, Digi24 Braşov, unde am vorbit foarte mult despre eveniment.
Poţi urmări înregistrarea de aici -> Recrutat în Braşov – Mijloace pentru dezvoltarea afacerii – 12 mai 2014

Din emisiune vei afla răspunsurile la următoarele întrebări:
- De ce este necesar un asemenea eveniment la Braşov şi pe cine ajută?
- Care sunt domeniile care vor fi abordate în cadru levenimentului şi ce poți afla din fiecare?
- De ce acest eveniment este special faţă de alte evenimente de acest gen?
- Principalele lucruri cu care vor rămâne participanţii.
Despre Organizatori şi parteneri
Forumul pentru Dezvoltarea afacerilor este organizat de Cabinetul de Business şi Asociaţia Oamenilor de afaceri „Pro Invest”.
Cabinetul de Business este o iniţiativă DR Consultants, care are ca scop organizarea de evenimente şi cursuri de specialitate reprezentanţilor mediului de afaceri românesc.
Asociaţia Oamenilor de afaceri „Pro Invest” este o asociație patronală multisectorială, nonguvernamentală care contribuie la consolidarea sistemului economiei de piață din România.
Partenerii evenimentului sunt: Tok Toc, Interreg IVC, Agenția Metropolitană Brașov, Fondul de Garantare a Creditului Rural, Fondul local de Garantare Sfântu Gheorghe, 2Net Computer, Indigo, HP, European Bank, Somfy, DR Consultants, Worldwide Consulting & Training Services, Leonidas, Tersamonia, Expert Online, Perla Ciucașului, Heat-X și Pensiunea Topaz.
Solicită o invitaţie specială acum!
Evenimentul este gratuit, însă pentru a participa trebuie să soliciţi o invitaţie specială. Ce vreau să-ţi spun încă de la început este faptul că nu toţi cei care solicită o invitaţie vor primi şi invitaţii.
De aceea îţi recomand să acorzi timpul nesesar completării formularului de solicitare de invitaţii astfel încât să putem observa că ai nevoie cu adevărat de un asemenea eveniment.
Selecţia se va face doar pe baza formularului. Numărul de participanţi: 100! Doar cei mai buni 100 de antreprenori şi manageri vor putea beneficia de acest eveniment.
Asigură-te că eşti unul dintre ei.
Poţi solicita o invitaţie gratuit de aici -> Solicită o invitaţie specială – Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor
Ne vedem la eveniment!
Cu respect,
Laurenţiu Mihai