Brand Minds 2019! Cine sunt speakerii de la cel mai important eveniment-business al anului?

Brand Minds 2019! Cine sunt speakerii de la cel mai important eveniment-business al anului?

Aflat deja la a șasea ediție, Brand Minds confirmă încă o dată că este evenimentul business al anului în Europa Centrală și de Est.

Succesul summit-ului organizat de Avi Cicirean a depășit de mult granițele noastre și antreprenori de orice vârstă și din orice domeniu se strâng la București pentru a împărți idei de afaceri, de investiție și de multiplicare a banilor.

Ce ne așteaptă la Brand Minds 2019 și cine vor fi speakerii de data aceasta?

Povestea Brand Minds a început în 2014, atunci când Avi Cicirean a avut o idee: să inspire oamenii pentru o lume mai bună. Zis și făcut! Anii mulți petrecut ca director de creație în radio, dar și în showbiz și-au spus cuvântul așa că Avi și-a direcționat creativitatea și dibăcia în a organiza un business-summit (un concept nou în România, pe atunci) care să ofere informație, oportunități și strategie în business pentru doritori.

Dintotdeauna, dezvoltarea personală a fost o prioritate pentru el așa că a realizat faptul că este o nevoie foarte mare de conținut relevant pentru piața din România. Și-a pus toate contactele la bătaie și a încercat să aducă speakeri de top…la București. Și a reușit!. În 2014, l-a avut ca invitat pe Martin Lindstrom, consultant și branding expert, inclus în topul celor mai influenți 100 de oameni de revistă Time. Acesta a fost doar începutul.

De la an la an, evenimentul s-a extins, iar numărul invitaților a crescut. Au fost la București speakeri de top și experți în marketing, finanțe, IT sau psihologie.

Printre aceștia, amintim câțiva pe care merită să îi urmăriți, dacă nu o faceți deja: Karim Rashid in 2015, John Maxwell in 2016, Gary Vaynerchuk și Robert Murray în 2017. Anul trecut, au venit la București Robin Sharma, Seth Godin și Sophia – The AI Robot Citizen.

Dacă ești un cunoscător al internetului și al sectorului business, cu siguranță îi cunoști cam pe toți. Robin Sharma este un autor de cărți de dezvoltare personală destul de cunoscut, iar Seth Godin este un guru al marketing-ului.

Robert Murray este un business strategist foarte bun, iar cărțile lui despre leadership se vând ca pâinea caldă. Eu personal îl urmăresc de foarte multă vreme pe Gary Vaynerchuk, o personalitate în mediul online, antreprenor, speaker, investitor și autor de cărți.

Gary a reușit să crească afacerea familiei de la 3 milioane de dolari la 60 de milioane de dolari. Oferă pe internet o grămadă de sfaturi extrem de relevante despre sectorul business, dar și despre investiții.

Toți cei care au fost și vor veni la Brand Minds sunt oameni de succes, ce au ceva de spus și care cu siguranță oferă informație, oportunități și dezvoltare sustenabilă pentru oricine e dispus să asculte.

Trăim niște vremuri fantastice unde putem primi sfaturi direct, de la prima mână, de la investitori de top. Gândește-te cum ar fi fost să ai posibilitatea să stai de vorbă cu Warren Bufftet, de exemplu, care este pionierul investițiilor în secolul al XX-lea.

Buffet este și astăzi un exemplu de urmat de către tinerii investitorii, iar sfaturile lui sunt la fel de valabile azi cum erau în 1942, atunci când a făcut prima investiție.

George Soros este un alt nume de rezonanță în sectorul investițiilor, omul de afaceri fiind un speculator talentat și făcând pariuri imense pe fluctuațiile piețelor financiare.

Desigur, existau mai multe piețe profitabile și extrem de atrăgătoare pentru tinerii de la acea vreme. Pe lângă imobiliare și obligațiuni, foarte mulți investitori talentați și-au pus la bătaie banii în domeniul cazinourilor, un sector care a crescut fantastic în secolul al XX-lea. Și aici amintim de afaceristul Howard Hughes.

Atunci când nu pilota un avion sau când nu regiza un film, Hughes conducea cinci cazinouri, fiind cel mai mare proprietar de terenuri și cazinouri din Las Vegas, în anii ’60.

La fel îl putem aminti pe Sheldon Adelson, proprietarul Las Vegas Sands Corporation, una dintre cele mai mari corporații din domeniu. În concluzie, evenimentele de tip Brand Minds sunt ca o mină de aur pentru pasionații de investiții sau pentru cei care vor să pornească o afacere sau să vândă un produs.

Nu este ușor, iar uneori informațiile pot fi copleșitoare, însă atunci când îți vin să îți vorbească specialiști de top și aplici rețeta lor, șansele de a avea succes cresc considerabil.

În 2019, evenimentul se anunță și mai grandios, unde va veni autorul celei mai vândute cărți în 2017, “Sapiens: Scurtă istorie a omenirii”: israelianul Yuval Noah Harrari.

Dacă ești pasionat de sectorul de vânzări, te-ar ajuta extrem de mult să auzi ce are de spus Grant Cardone, un expert în vânzări de top.

La cum se prezintă lucrurile, Brand Minds cu siguranță va avea un viitor strălucit, mai ales că organziatorii au gândit la scară și mai largă și au organizat Brand Minds Asia, în 2017.

Dacă ai o viziune e bine să îi dai o formă și să o pui în aplicare și ar fi și mai bine este să înveți de la cei din top.

Vrei să citeşti şi alte articole de educaţie financiară? Hai în grupul Totul despre Bani de pe Facebook.

Articol Recomandat! Cum sa investi sa investesti pe bursa in mod gratuit!

Felicitări pentru că ai citit tot articolul. Dacă ţi-a plăcut, ajută-mă să-l promovez mai departe cu un share:

INTRĂ ÎN COMUNITATEA LAURENTIUMIHAI.RO