Cand si Ce au cumparat online romanii in trimestrul 1 – 2015

Astăzi am primit un mic comunicat de presă de la 2parale cu faptul că şi-au crescut cifra de afaceri în 2015 faţă de perioada similară din 2014 cu 35%.

Din start mi-a crescut interesul să văd ce s-a întâmplat. Când 2parale îşi creşte cifra de afaceri înseamnă că mediul online creşte, iar afiliere merge din ce în ce mai bine.

Dorin_BoerescuDorin Boerescu, CEO 2parale, spune despre această perioadă:

Rezultatele de la finalul primului trimestru ne arată că vorbim despre o piață în creștere, în care tot mai multe magazine și branduri încep să conștientizeze beneficiile și mecanismul după care funcționează marketingul afiliat. Pe de altă parte, noi continuăm să facem eforturi pentru profesionalizarea pieței; în ultimele trei luni, de exemplu, ne-am implicat în organizarea unor evenimente de profil și am lansat programe prin care advertiserii și afiliații să contribuie atât la accelerarea vânzărilor, cât și să dezvolte o relație pe termen lung, eforturi care s-au reflectat în creșterea înregistrată. Suntem încrezători că întreg anul 2015 ne va aduce un ritm accelerat de creștere, de cel puțin 50% față de anul precedent”.

Încurajator pentru magazinele online care se gândesc la o creştere în 2015, dar şi pentru afiliaţii care vor să beneficieze de pe urma acestor rezultate.

Ce s-a vândut în Ianuarie-martie 2015: Biletele de avion şi CosmeticeleAcestea sunt categoriile care au mers cel mai bine pe platforma 2parale. Următoarele sunt: IT&C, fashion, home&deco (care a crescut enorm în ultima perioadă) şi cărţi.

Dacă vrei să te apuci de afiliere, gândeşte-te cum să promovezi inteligent aceste categorii. S-ar putea să-ţi rotunjeşti veniturile destul de bine.

Şi la nivelul momentului preferat de români  în care se fac cele mai multe vânzări în online  aflăm căteva informaţii interesante:

1. Cele mai multe cumpărături se fac seara. Vârful este atins între orele 22:00 şi 23:00. De aici şi ideea că după o zi încărcată la muncă, înainte de culcare, te poţi gândi la ce mai ai nevoie pe acasă. Următorul interval de timp productiv este 15:00 – 17:00.

Produsele electronice și de IT&C au fost cumpărate online cu precădere în timpul zilei, în intervalele 12:00 – 13:00, respectiv 16:00 – 17:00.

Cărțile și hainele au fost cumpărate seara, între orele 22:00 și 23:00

2. Dacă vorbim din punct de vedere al zilei perfecte, marţi este cea mai bună zi din săptămână în comerţul online, urmată de zilele de miercuri şi de joi.

Cele mai multe cărți au fost cumpărate online joi.

Cele mai multe produse electronice şi de IT&C au fost cumpărate marţi.

Hainele au avut o constaţă în fiecare zi, cu un vârf micuţ duminica.

Informaţiile de mai sus au fost oferite de 2parale – cea mai mare reţea de afiliere din ţară.

După părerea mea informaţiile sunt foarte util pentru afiliaţi şi pentru magazinele online. Acum depinde şi de cum le folosim în beneficiul nostru.

Succes la bani.

Laurenţiu Mihai

Articol Recomandat! Cum sa investi sa investesti pe bursa in mod gratuit!

Felicitări pentru că ai citit tot articolul. Dacă ţi-a plăcut, ajută-mă să-l promovez mai departe cu un share:

INTRĂ ÎN COMUNITATEA LAURENTIUMIHAI.RO